led zeppelin (stern)
Flipper concerné :
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Re: led zeppelin (stern)
Perso j’ai déjà testé le pro 3 fois... mais ça sera un premium ou un LE
Si je peux ça sera un LE là back glace miroir, la vitre anti reflet, le shaker... et tout et tout je préfère quand. Et puis avec le topper y a moyen que ce soit bien.
Et le flow et les jeux de lumières sont sympa pour avoir chatouillé un LE
Et je m’en sers comme objet deco dans le salon, bon par contre niveau caisse rien avoir avec le Kiss ou le Deadpool que j’ai eu... mais il me plaît bien celui là...
j’aurai bien craqué pour un munster premium mais le code est un peu trop léger pour le coup.
Si je peux ça sera un LE là back glace miroir, la vitre anti reflet, le shaker... et tout et tout je préfère quand. Et puis avec le topper y a moyen que ce soit bien.
Et le flow et les jeux de lumières sont sympa pour avoir chatouillé un LE
Et je m’en sers comme objet deco dans le salon, bon par contre niveau caisse rien avoir avec le Kiss ou le Deadpool que j’ai eu... mais il me plaît bien celui là...
j’aurai bien craqué pour un munster premium mais le code est un peu trop léger pour le coup.
patience.............

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Re: led zeppelin (stern)
7 Mathbou : Je ne dis pas non plus que le Led Zep est facile, malgré les combis qu' il faut réussir pour que ce soit top !
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Re: led zeppelin (stern)
Y a des choses à faire aux vues des tuto… la rampe sur le troisième batteur n’a pas l’air facile.
Le bouton central ne sert qu’à changer de musique ? Si c’est le cas, ça c’est nul. Mais j’aime bien ça circule pas mal.
Juste j’ai l’impression que sur les multiball les billes sont vers les batteurs tout le temps.
À Franck, tkt je ne parlais pas de toi mais plus de généralité.
Le bouton central ne sert qu’à changer de musique ? Si c’est le cas, ça c’est nul. Mais j’aime bien ça circule pas mal.
Juste j’ai l’impression que sur les multiball les billes sont vers les batteurs tout le temps.
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Re: led zeppelin (stern)
Merci ! Ouf !
Mais le bouton central est peu utilisé. Domage.
Le spinner apporte.un plus sur les jackpots.
Le jeu est sympa du fait du code
Mais le bouton central est peu utilisé. Domage.
Le spinner apporte.un plus sur les jackpots.
Le jeu est sympa du fait du code
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Re: led zeppelin (stern)
le code à le temps pour faire évoluer les choses pour se bouton central. moi je dis juste qu'à la place des tampons bleus ils auraient pu mettre des cibles. après moi j'aime bien le style Ritchie et j'aime quand on peut suivre la bille sur le plateau. donc les DEADPOOL, THE BEATLES, BNSR PRO, IRON MAIDEN, THE MUNSTERS PREMIUM j'aime bien.
l'ambiance de ce flipper est cool, par contre le pro avec le cul de sac, c'est un peu limite. j'ai pu jouer au pro 4 / 5 fois franchement moi j'aime bien.
A suivre.
l'ambiance de ce flipper est cool, par contre le pro avec le cul de sac, c'est un peu limite. j'ai pu jouer au pro 4 / 5 fois franchement moi j'aime bien.
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Re: led zeppelin (stern)
Découvert et joué dessus aujourd'hui, après plusieurs parties, grosse déception
pour ma part vide abyssale sur le plateau, et parties platoniques, incompréhensible d'avoir validé la fabrication d'un tel flipper chez Stern.....
Il en faut pour tout les goûts, mais là sincèrement le prix n'est absolument pas justifié, à côté il y avait un Guns and Roses et là, on change de dimension... 



Sébastien
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Re: led zeppelin (stern)
Le bouton central permet de remettre une bille en jeu durant le multibille ou récolter le band boost (jusque 130 millions) il y a pas mal de choses a faire avec ce bouton.
Je joue sur le premium et le spinner c est sympa, ca ajoute du pepp s a ce flip.
Alors oui un flipper ca coute cher et on a une impression de vide sur Led Zep pro et on en a clairement peut être pas pour son argent.
Pour le premium c est autre chose... sans parler prix mais gameplay c est finalement sympa a jouer quand on a pas envie de se prendre la tête sur avengers (je me repose un peu en ce moment grace a Led Zep car l' avengers, bien que je l ai fini me donne encore du fil a retordre pour adapter une bonne stratégie avec les gems qui au final dépend que du joueur tant il est possible de combiner des choses.
Pour le Led Zep lorsque 6 chansons sont faites (5 tirs a chaque chanson mini mais possible de faire plus ce qui impacte le jackpot du mode final) le flipper donne le mothership multiball.
Lorsqu' une tournée est validée on avance vers world tour, toutes les tournées validées par l' éjecteur en bas a gauche donne le world tour.
12 chansons terminées donnent top of the charts et quand world tour et top of the charts ont été déclenchés mais pas forcément fini le mode ultime final se déclenche et les jackpots sont en corrélation avec le nombre de tirs réussis par chanson et la ca paye !
J ai pris 4.4 milliards dont un bonus a 1.1 milliards a la 3 ème bille avec le miode final fait.
Hormis le prix il y aquand même pas mal de fun sur ce jeu tant il y a de modes a faire et ce flipper peut parfaitement corresondre à des personnes qui ont précédemment acheté Munsters etu qui aimenbt so gamplay simple a jouer sans se prendre la tête comme sur Maiden, JP et AIQ.
Juste mon avis !
Bon flip at tous.
Je joue sur le premium et le spinner c est sympa, ca ajoute du pepp s a ce flip.
Alors oui un flipper ca coute cher et on a une impression de vide sur Led Zep pro et on en a clairement peut être pas pour son argent.
Pour le premium c est autre chose... sans parler prix mais gameplay c est finalement sympa a jouer quand on a pas envie de se prendre la tête sur avengers (je me repose un peu en ce moment grace a Led Zep car l' avengers, bien que je l ai fini me donne encore du fil a retordre pour adapter une bonne stratégie avec les gems qui au final dépend que du joueur tant il est possible de combiner des choses.
Pour le Led Zep lorsque 6 chansons sont faites (5 tirs a chaque chanson mini mais possible de faire plus ce qui impacte le jackpot du mode final) le flipper donne le mothership multiball.
Lorsqu' une tournée est validée on avance vers world tour, toutes les tournées validées par l' éjecteur en bas a gauche donne le world tour.
12 chansons terminées donnent top of the charts et quand world tour et top of the charts ont été déclenchés mais pas forcément fini le mode ultime final se déclenche et les jackpots sont en corrélation avec le nombre de tirs réussis par chanson et la ca paye !
J ai pris 4.4 milliards dont un bonus a 1.1 milliards a la 3 ème bille avec le miode final fait.
Hormis le prix il y aquand même pas mal de fun sur ce jeu tant il y a de modes a faire et ce flipper peut parfaitement corresondre à des personnes qui ont précédemment acheté Munsters etu qui aimenbt so gamplay simple a jouer sans se prendre la tête comme sur Maiden, JP et AIQ.
Juste mon avis !
Bon flip at tous.
- jb
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Re: led zeppelin (stern)
LE V1.04 - July 13, 2021
==========================
Fixed:
- Game:
- Fixed an issue that could cause a game crash if a display element was
requested before it was initialized.
- Fixed an issue that caused Top of the Charts Challenge to be selected
when the player attempted to play a competition game from the game play
menu.
- Devices:
- Fixed an issue that could cause the Electric Magic Device not to raise
on the first shot that should have raised it.
- Display:
- Fixed an issue that prevented completion time from showing during the
Top of the Charts Challenge total screen.
- Fixed an issue that could cause the SONG CHANGE IS LIT display effect
to appear when it was not lit.
- DJ Mixer:
- Fixed an issue that could cause the game to start when a player tried to
exit DJ Mixer.
- Lights:
- Fixed an issue that could cause the light shows to slow down when
Icarus X was started on games that did not have a topper.
- Rules:
- Fixed an issue that prevented the player from re-playing World Tour
multiball from the beginning if they had previously reached World Tour
Victory Laps.
- Fixed an issue that could cause Top of the Charts to end early if the
song mode you were playing matched the song that started Top of the Charts
multiball.
Tweaked:
- Adjustments:
- Removed the "ARE PLATINUM SONGS SELECTABLE" adjustment. Platinum songs
can no longer be re-played until after the player completes "? Multiball."
- Game Timers:
- Changed the Icarus X Timer to pause during Song Select and Tour Select
screens, as well as for other game choreographies.
- DJ Mixer:
- Changed the DJ Mixer playlist to continue to the next song when it is
finished instead of repeating the current song.
- Removed silence from songs in DJ Mixer.
- Display:
- Changed the "Mothership is Lit" display effect to no longer show on the
display after the player drains out of Top of the Charts Challenge.
- Added an attract mode screen to show the current game play mode and
instructions on how to change the game play mode.
- Changed the mode total display to appear after grace period. This gives
the player an accurate mode total if they scored any points during grace.
- Song Select:
- Changed the Song Select Screen to skips songs in which the player has
achieved a platinum record.
- Sound:
- Added a timeout period to prevent the Start Game - No Credits sound
effect from playing repeatedly when the start button or action button was
pressed.
- Improved the timing of the "Tour is Lit" speech callout.
- Lights:
- Changed the action button color to Orange when Band Boosts are maxed out.
- Removed the Hermit arrows from the Zeppelin Jackpot light show.
- Icarus X:
- When using a Band Boost to boost multipliers, the band member symbol(s)
that get(s) boosted will also light if they are not already lit.
- Changed the Icarus X overlay to show the multiplier and timer value on
the display when all band member symbols are lit but Icarus X has not been
started yet.
- Changed the order of Instant Info to show the Icarus X status as the
first page of instant info.
- Combos:
- Changed the base combo value to only increase during single-ball play.
- Boost the combo base value when a target bank is completed.
- +10k for Ball Save bank.
- +15k for LED bank.
- +15k for ZEP bank.
- +25k for ROCK bank.
- Completing a target bank by terminating a combo awards double the values
above.
- USA 1975 Tour Objectives:
- Changed Objective 1 (Shoot 6 Ramps) rules to no longer allow the ramp
that was just hit to progress the objective.
- USA 1977 Tour Multiball Rules:
- Scoring a jackpot now immediately lights a 3x Super Jackpot on a timer.
- When the timer expires, it decreased to a 2x Super Jackpot.
- This is decreased further to a 1x Super Jackpot, which will stay lit
until it is collected or the multiball ends.
- Increased the number of switches needed to light the first super jackpot
to 50.
- Top of the Charts Multiball:
- Added a Platnium Jackpot.
- Platinum Jackpot is lit at the left eject upon going Platinum in a song.
- Platinum Jackpot awards a Platinum Bonus equal to 2.5M * the number of
platinum songs you have * the number of balls in play.
- World Tour Multiball:
- Boosted the maximum tour multiball jackpot +1M for each city jackpot
earned during World Tour multiball.
- Added "Mile Multiplier" which multiplies all miles earned while it is
active.
- Side flipper shot raises Mile Multiplier.
- Mile Multiplier resets back to 1x any time an add-a-ball is awarded
(every 2nd city jackpot.)
- Changed the Right Ramp to award twice the miles of other ramps.
- Electric Magic Multiball:
- Increased hurryup value to 1.25M.
- Changed the multiplier timers to briefly pause at 20x and 40x while
a ball is being added into play.
- Added a display effect to show the Electric Magic super jackpot award
when the ball is first knocked off the magnet.
- Changed the timer hurryup to start at 10x if the score hurryup times down
to 250,000, and 20x if a ball is locked to end the score hurryup.
- Extra Ball:
- Disabled the records extra ball if competition mode is on and the Records
Extra Ball is set to AUTO.
- Song Modes:
- Tweaked the shots in Communication Breakdown. Intro and Verse shots were
reversed. Changed the chorus shots to include the side ramp/target and
exclude the center ramp.
New:
- Lights:
- Changed the mode arrows on the Hermit shots to now blink in sync with
the beat of the song that is playing.
- Display:
- Added instruction screens for Tour Multiballs.
- Can be turned On/Off with SHOW TOUR INSTRUCTIONS adjustment.
- Added an Icarus X overlay that shows the value that Icarus can be started
at when all band members are lit.
- Speech:
- Added speech for Mothership multiball super jackpots.
- Added countdown timer speech for Mothership multiball super jackpot.
- Added "Mothership is Lit - Shoot Top Eject" speech when the mode is lit.
- High Scores:
- Added Platinum Bonus Champion.
- Adjustments:
- "BUILD ICARUS DURING MULTIBALL" defaults to YES.
- Install Competition changes this adjustment to NO.
- "EARN SALES FROM ACTIVE PLAYFIELD" defaults to YES.
- Install Competition changes this adjustment to NO.
- "ICARUS BOOSTS SONG MODES"
- Boosts the value of all song mode shots by +15k per Icarus hit this
ball.
- +5k per Icarus hit this game.
- Adjustment Options:
- ALWAYS (Factory Default)
- NOT IN MULTIBALL (Competition Install)
- NEVER
- Moved to System 2.80
- Updated to nodeboard firmware v0.74.0
- Moved to 0S 2.0.20
==========================
Fixed:
- Game:
- Fixed an issue that could cause a game crash if a display element was
requested before it was initialized.
- Fixed an issue that caused Top of the Charts Challenge to be selected
when the player attempted to play a competition game from the game play
menu.
- Devices:
- Fixed an issue that could cause the Electric Magic Device not to raise
on the first shot that should have raised it.
- Display:
- Fixed an issue that prevented completion time from showing during the
Top of the Charts Challenge total screen.
- Fixed an issue that could cause the SONG CHANGE IS LIT display effect
to appear when it was not lit.
- DJ Mixer:
- Fixed an issue that could cause the game to start when a player tried to
exit DJ Mixer.
- Lights:
- Fixed an issue that could cause the light shows to slow down when
Icarus X was started on games that did not have a topper.
- Rules:
- Fixed an issue that prevented the player from re-playing World Tour
multiball from the beginning if they had previously reached World Tour
Victory Laps.
- Fixed an issue that could cause Top of the Charts to end early if the
song mode you were playing matched the song that started Top of the Charts
multiball.
Tweaked:
- Adjustments:
- Removed the "ARE PLATINUM SONGS SELECTABLE" adjustment. Platinum songs
can no longer be re-played until after the player completes "? Multiball."
- Game Timers:
- Changed the Icarus X Timer to pause during Song Select and Tour Select
screens, as well as for other game choreographies.
- DJ Mixer:
- Changed the DJ Mixer playlist to continue to the next song when it is
finished instead of repeating the current song.
- Removed silence from songs in DJ Mixer.
- Display:
- Changed the "Mothership is Lit" display effect to no longer show on the
display after the player drains out of Top of the Charts Challenge.
- Added an attract mode screen to show the current game play mode and
instructions on how to change the game play mode.
- Changed the mode total display to appear after grace period. This gives
the player an accurate mode total if they scored any points during grace.
- Song Select:
- Changed the Song Select Screen to skips songs in which the player has
achieved a platinum record.
- Sound:
- Added a timeout period to prevent the Start Game - No Credits sound
effect from playing repeatedly when the start button or action button was
pressed.
- Improved the timing of the "Tour is Lit" speech callout.
- Lights:
- Changed the action button color to Orange when Band Boosts are maxed out.
- Removed the Hermit arrows from the Zeppelin Jackpot light show.
- Icarus X:
- When using a Band Boost to boost multipliers, the band member symbol(s)
that get(s) boosted will also light if they are not already lit.
- Changed the Icarus X overlay to show the multiplier and timer value on
the display when all band member symbols are lit but Icarus X has not been
started yet.
- Changed the order of Instant Info to show the Icarus X status as the
first page of instant info.
- Combos:
- Changed the base combo value to only increase during single-ball play.
- Boost the combo base value when a target bank is completed.
- +10k for Ball Save bank.
- +15k for LED bank.
- +15k for ZEP bank.
- +25k for ROCK bank.
- Completing a target bank by terminating a combo awards double the values
above.
- USA 1975 Tour Objectives:
- Changed Objective 1 (Shoot 6 Ramps) rules to no longer allow the ramp
that was just hit to progress the objective.
- USA 1977 Tour Multiball Rules:
- Scoring a jackpot now immediately lights a 3x Super Jackpot on a timer.
- When the timer expires, it decreased to a 2x Super Jackpot.
- This is decreased further to a 1x Super Jackpot, which will stay lit
until it is collected or the multiball ends.
- Increased the number of switches needed to light the first super jackpot
to 50.
- Top of the Charts Multiball:
- Added a Platnium Jackpot.
- Platinum Jackpot is lit at the left eject upon going Platinum in a song.
- Platinum Jackpot awards a Platinum Bonus equal to 2.5M * the number of
platinum songs you have * the number of balls in play.
- World Tour Multiball:
- Boosted the maximum tour multiball jackpot +1M for each city jackpot
earned during World Tour multiball.
- Added "Mile Multiplier" which multiplies all miles earned while it is
active.
- Side flipper shot raises Mile Multiplier.
- Mile Multiplier resets back to 1x any time an add-a-ball is awarded
(every 2nd city jackpot.)
- Changed the Right Ramp to award twice the miles of other ramps.
- Electric Magic Multiball:
- Increased hurryup value to 1.25M.
- Changed the multiplier timers to briefly pause at 20x and 40x while
a ball is being added into play.
- Added a display effect to show the Electric Magic super jackpot award
when the ball is first knocked off the magnet.
- Changed the timer hurryup to start at 10x if the score hurryup times down
to 250,000, and 20x if a ball is locked to end the score hurryup.
- Extra Ball:
- Disabled the records extra ball if competition mode is on and the Records
Extra Ball is set to AUTO.
- Song Modes:
- Tweaked the shots in Communication Breakdown. Intro and Verse shots were
reversed. Changed the chorus shots to include the side ramp/target and
exclude the center ramp.
New:
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the beat of the song that is playing.
- Display:
- Added instruction screens for Tour Multiballs.
- Can be turned On/Off with SHOW TOUR INSTRUCTIONS adjustment.
- Added an Icarus X overlay that shows the value that Icarus can be started
at when all band members are lit.
- Speech:
- Added speech for Mothership multiball super jackpots.
- Added countdown timer speech for Mothership multiball super jackpot.
- Added "Mothership is Lit - Shoot Top Eject" speech when the mode is lit.
- High Scores:
- Added Platinum Bonus Champion.
- Adjustments:
- "BUILD ICARUS DURING MULTIBALL" defaults to YES.
- Install Competition changes this adjustment to NO.
- "EARN SALES FROM ACTIVE PLAYFIELD" defaults to YES.
- Install Competition changes this adjustment to NO.
- "ICARUS BOOSTS SONG MODES"
- Boosts the value of all song mode shots by +15k per Icarus hit this
ball.
- +5k per Icarus hit this game.
- Adjustment Options:
- ALWAYS (Factory Default)
- NOT IN MULTIBALL (Competition Install)
- NEVER
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rech pieds pour flipper wpc et system 11
rech dome topper pour un whitewater.
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Re: led zeppelin (stern)
Découvert à ce Crazyflip II:
machine plutôt sympa et aux objectifs au 1er abord assez simple.
Les rampes (3, peut-être 4?) et le spinner qui sort du plateau font leurs effets.
Certes, le plateau fait vide au départ mais je pense que c'est volontaire afin, entre autres, d'apprécier davantage les circulations des billes et l'artwork (?) du plateau: cela ne m'a pas gêné dans le jeu car j'ai trouvé qu'il y avait assez à faire. Pour la rampe à prendre avec le batteur droit du haut, oui je confirme qu'elle est assez difficile à mon goût mais cela ne me dérange pas car j'aime bien les challenges.
Un jeu bien sympathique même si, pour l'instant, je n'y mettrai pas le prix du marché d'autant plus que je ne peux mettre aucun flipper dans le salon "à décorer" et que je ne suis un fervent adepte de ce groupe.
machine plutôt sympa et aux objectifs au 1er abord assez simple.
Les rampes (3, peut-être 4?) et le spinner qui sort du plateau font leurs effets.
Certes, le plateau fait vide au départ mais je pense que c'est volontaire afin, entre autres, d'apprécier davantage les circulations des billes et l'artwork (?) du plateau: cela ne m'a pas gêné dans le jeu car j'ai trouvé qu'il y avait assez à faire. Pour la rampe à prendre avec le batteur droit du haut, oui je confirme qu'elle est assez difficile à mon goût mais cela ne me dérange pas car j'aime bien les challenges.
Un jeu bien sympathique même si, pour l'instant, je n'y mettrai pas le prix du marché d'autant plus que je ne peux mettre aucun flipper dans le salon "à décorer" et que je ne suis un fervent adepte de ce groupe.
In:
Indiana Jones Williams, Lord of the Rings Stern, Halloween BSE Spooky
Out: TWD, WOZ, KISS Stern et IM sont ceux qui me manquent le plus

Out: TWD, WOZ, KISS Stern et IM sont ceux qui me manquent le plus
- jb
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Re: led zeppelin (stern)
le led zeppelin est un bon flip.
le premium apporte une touche supplementaire avec la spinner du milieu et je me demande comment ce multiball avec cette spinner se joue sur le pro.
par contre la aussi,defaut de conception avec la bille qui degueule du trou ejecteur en haut du plateau,elle y va une fois tous les...et c'est tres frustrant.enfin c'est commev ça sur celui que je joue de temps en temps.
le premium apporte une touche supplementaire avec la spinner du milieu et je me demande comment ce multiball avec cette spinner se joue sur le pro.
par contre la aussi,defaut de conception avec la bille qui degueule du trou ejecteur en haut du plateau,elle y va une fois tous les...et c'est tres frustrant.enfin c'est commev ça sur celui que je joue de temps en temps.
rech pieds pour flipper wpc et system 11
rech dome topper pour un whitewater.