STERN : The Avengers: Infinity Quest !

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Flipper concerné :

Si necessaire, merci de proposer un flipper en relation avec ce sujet.
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BEN91
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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par BEN91 » lun. 16 11, 2020 18:54

et toujours avoir un peu de jeu avec le batteur/plateau.


Sur un Dialed aucun jeu entre batteur et plateau du coup le flip au bout de quelques centaines de parties redescendait très doucement.
C’est un problème assez courant sur le jeux neufs :x26:

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Ch'ti Franck
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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par Ch'ti Franck » lun. 16 11, 2020 22:36

Docx, je n ai pas d avengers LE sous la main donc si j en ai un je fais mon post ici.

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mar. 24 11, 2020 18:07

qq jours de passés à tester le PRO à la maison

le flip est bon et sympa, rien de vraiment négatif à dire dessus (à part qu'on a quand même l'impression de toujours shooter le spinner STRANGE et la rampe GAUNTLET)
par contre, ni le gamin ni moi n'avons eu cet effet "flash" qu'on a eu en découvrant le JP... va savoir pourquoi !?

les slings sont hyper dangereux (mais ça dépend aussi des réglages/pente/puissance, moi j'ai touché à rien), si on les laisse faire c'est presque tout le temps outlane assuré (surtout le sling gauche > outlane droite, à se demande comment la bille passe là directement sans rien toucher)

je referai un com + complet à la fin de la loc ;)

pour l'instant 500M (et 470M le fiston) pas mal mais pas top non plus
par contre ça je pense que c'est tout bon :pop: :

mic_72.jpg

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mar. 24 11, 2020 19:54

de retour, je viens de faire 638
c'est chaud là en haut

Djo (que beaucoup connaissent) : 642
moi : 638
Franck : 622 (bisou mon BUL :x26: )

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mar. 24 11, 2020 23:19

et 3 nouveaux codes STERN à l'instant !!!
allez JB, c'est du taf pour toi...

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par jb » mer. 25 11, 2020 00:08

flémard.... 8)

V0.94.0 - November 24th, 2020
=============================
- Secret Skill Shot - adding a second Secret Skill Shot
- Drop Targets - added flash effects when targets are hit or bank is completed on flasher above the Drop Targets
- Combos - added a sound effect at the instant a combo is achieved
- Time Gem - when placed on Captain America shot Pop Bumpers now add time (1 sec for < level 1, 2 sec for level 1, 3 sec for level 2)
- Time Gem - fixed an issue when placed on Hulk spinner, shots were adding time per spin
- Time Gem - fixed an issue when placed on the Drop Targets, completions would not add time
- Reality Gem - fixed an issue when placed on Drop Targets completions would sometimes be double counted
- Reality Gem - changed shot multipliers to uncollected: 2x, collected: 3x, level 1: 4x, level 2: 5x
- Mind Gem - fixed an issue with Mind Gem spotted shots not taking Quest Portal Lock multipliers into account
- Mind Gem - changed Mind Gem when placed on Drop Targets, now only gives you 1 use
- Mind Gem - when placed on Drop Targets the Action Button controls the lit square but no longer subtracts from use count
- Soul Gem Jackpot - show shot multiplier on display if there is any
- Soul Gem Jackpot - fixed an issue where the jackpot value was being calculated and not rounding score to the nearest 10 properly
- Black Panther Shot - no longer allows chaining repeat shots together to advance counts (similar to how Black Widow shot works)
- Iron Man Shot - now takes 2 completions instead of 1 to power up to Level 2
- Time Gem Quest - only disables the Drop Target bank during the Drop Target phase of the mode (instead of the entire mode)
- Mind Gem Quest - the Controlled Avenger arrow is now blinking faster and if shot all 3 phases, the final Sanctum shot is spotted for you
- Space Gem Quest - increased scoring a bit for this mode
- Super Disc - remove shaker motor during award... causes endless feedback loop of shaker -> award -> shaker -> award
- Mystery - fix issue with Change Gems mystery award happening when you still have Change Gems on the Right Ramp qualified for your first change gems
- Mystery - fixed an issue where 'Bonus Held' award was never getting awarded
- Spot Iron - added Spot Iron difficulty adjustment and defaults to EASY which will keep Spot Iron lit when the game starts until you light lock the first time
- Iron Man Multiball - increased starting jackpot value to 1M
- Iron Man Multiball - now each disc tick increments jackpot value 5K
- Iron Man Multiball - Strange spellout removed, complete 2 jackpots for each phase to light the Tower Super Jackpot Phase
- Iron Man Multiball - Tower Super Jackpot phase now must be completed before the next phase starts
- Iron Man Multiball - added a sound effect for the disc spin in the Super Jackpot phase
- Iron Man Multiball - display information updated with new instructions and better information
- Iron Man Multiball - display priority increased so background information shows up over stacked Quests
- Iron Man Multiball - increased default Tower Super Jackpot and Disc Super Jackpot timers a few seconds
- Iron Man Multiball - added audible timer countdown for Super Jackpots
- Iron Man Multiball - Tower Super scoring is now 2x-4x Jackpot Value and increases to 3x-5x when Iron Man is powered up to Level 2
- Iron Man Multiball - Disc Super Jackpot scoring is now 50K per disc tick (from 25K), increases to 2x when Iron Man is powered up to Level 2
- Iron Man Multiball - Jackpot Value is reset after each Disc Super Jackpot is collected with a permanent bump of 250K for each Tower or Disc Super Jackpot
- Thor Multiball - now allows you to collect the rest of the lit jackpots if you light Mjolnir, once they are all unlit you must then hit Mjolnir to relight them
- Avenger Level Bonus - fixed a issue where the value would be calculated wrong if many Avengers were powered up to Level 2
- Soul Gem Mode - fixed an issue where flips were being removed before the intro completes
- Black Order Multiball - fixed an issue where Mind Gem was not working
- Black Order Multiball - added sound effects when Drop Targets are completed
- Battle Royale Challenge - fixed an issue where the total speech would not end before game transitioned to Match screen
- Battle Royale Challenge - fixed an issue where award display effect would sometimes play in Attract mode after you forced end game with Start + Left Flipper
- Battle Royale Challenge - fixed an issue where winning would collect balls and kick out and plunge the ball right away instead of waiting for the total screen to complete
- Battle Royale Challenge - fixed an issue where intro video would not play if challenge mode was played before
- Computer Grid - added 'Light Computer Frenzy' which is now just a normal bingo award that is part of the list
- Computer Grid - when you complete Grid Awards and reach then end of the list it will continue to keep adding more Light Computer Frenzy awards until you collect at least one
- Computer Grid - collecting Light Computer Frenzy lights at Right Ramp, but you can keep collecting more Light Computer Frenzy awards and those will make Computer Frenzy start with +1 ball per completion
- Computer Grid - you must still play all 6 super modes to re-enable the normal computer list awards, otherwise you will just get 5 millions
- Computer Grid - if you complete 6 modes before getting Computer Frenzy, you must play Computer Frenzy first before new awards show up again
- Computer Grid - unused 'Light Computer Frenzy' squares get turned into 5 millions when you start Computer Frenzy
- Computer Frenzy Multiball - fixed an issue where Marvel shot could not be awarded
- Computer Frenzy Multiball - don't allow Quests to stack with this mode
- Computer Frenzy Multiball - hold the ball and don't launch any from the trough until the intro screen display effect finishes
- Gem Mania - collecting all 6 topper gems begins this mode when the last Gem is collected
- Trophy Mania - no longer reseting wizard mode order after Trophy Mania
- Trophies - fixed an issue where sometimes Trophies could be downgraded
- Shield Bonus - added high score champion
- Gamma Ray - fixed an issue where when you start Change Gems you have to wait until entire Gamma Ray finishes
- Attract Mode - adding conditional topper mode status page
- Attract Mode - adding conditional Challenge Mode / Normal Mode page
- Strange Disc Diagnostic - fixed an issue with missing strings for non English languages
- Light Shows - adding many more light shows
- Speech - adding many more speech calls
- Topper - adding a few more topper light shows

- Adjustment Changes:
- added 'SPOT IRON DIFFICULTY' defaults to EASY, can be set to HARD to revert to previous behavior
- added 'GEM MANIA BALL SAVE TIMER' defaults to 30 seconds
- added 'GEM MANIA ADD-A-BALL TIME' defaults to 15 seconds
- added standard champion adjustments for Gem Mania
- added standard champion adjustments for Shield Bonus

rech pieds pour flipper wpc et system 11
rech dome topper pour un whitewater.

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mer. 25 11, 2020 14:38

jb a écrit :
mer. 25 11, 2020 00:08
flémard.... 8)
bah non, c'est juste qu'on a tous l'habitude que c'est toi qui fait ça
un update sans JB c'est comme des frites sans mayo, il manque 1 truc :-%:

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mer. 25 11, 2020 20:52

bon, celle-là je peux la poster (et la ramener un peu lol) :D:
fait à l'instant sur le nouveau code 0.94
et donc question, c'est grace au code ou pas !? j'en sais rien, par contre c'est ma partie la plus aboutie, j'avais jamais été aussi loin (battle royale gagnée)
IMG_20201125_202427_252.jpg

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par Vince012 » mer. 25 11, 2020 22:37

Félicitations, quel score !!!
Je viens de le recevoir et je crois que le chemin va être long pour faire ne serait ce que la moitié de ton score.
Vraiment un bon flip avec beaucoup de flow et un code sympa.
Bonne soirée. 😉

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Re: STERN : The Avengers: Infinity Quest !

Message par RipleYYY » mer. 25 11, 2020 22:44

:x26:

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