Salut, la gommette est une solution de dépannage , si tu veux la pièce tu peux me contacter
Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
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- yoyokopter
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
bon je viens de tester le nouveau mode "Half Shell" , sympa mais il casse pas deux pattes à une tortue 
C'est un challenge avec chaque tortue , le but étant de le faire le plus rapidement possible pour avoir le moins de points possible histoire d'être grand champion de ce mode
C'est un challenge avec chaque tortue , le but étant de le faire le plus rapidement possible pour avoir le moins de points possible histoire d'être grand champion de ce mode
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Overcrash
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
J'ai eu ça une seule fois. J'ai retiré la vitre, débloqué les billes et je me suis assuré que tout était en ordre.laboutiqueducine a écrit : ↑mer. 23 12, 2020 10:05Salut les mangeurs de pizzas.
Je rencontre pas mal de bugs sur mon turtles.
Le reset, je connaissais. les plots qui montent aléatoirement, aussi.
Mais j'ai un soucis insoluble qui ne disparait pas malgré les Maj.
Une fois toutes les 10 parties environ, j'ai, sur un Pro, le chargeur du camion qui ne libère plus les billes.
Cela arrive pour le multi en général. Je peux mettre jusqu'à 5 billes dedans.
Mais le plot ne redescend pas et les billes sont bloquées. Si le flip fait un cycle pour les retrouver, il donne une micro impulsion mais la bille n'a pas le temps de passer.
Seule solution, l'éteindre.
Et là, il me les redonne une à une, sans problème. En mode test, opto nickel.
Quelqu'un a t il déjà eu ce soucis ?
Pour les autres soucis je touche du bois mais j'ai rien eu.
Par contre je savais pas que sur le pro le camion chargait les billes aussi.
Pour info le code 1.40 est sortie si jamais tu as pas fait la maj.
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
Idem... une seule fois pour moi aussi...Overcrash a écrit : ↑mer. 23 12, 2020 11:14J'ai eu ça une seule fois. J'ai retiré la vitre, débloqué les billes et je me suis assuré que tout était en ordre.laboutiqueducine a écrit : ↑mer. 23 12, 2020 10:05Salut les mangeurs de pizzas.
Je rencontre pas mal de bugs sur mon turtles.
Le reset, je connaissais. les plots qui montent aléatoirement, aussi.
Mais j'ai un soucis insoluble qui ne disparait pas malgré les Maj.
Une fois toutes les 10 parties environ, j'ai, sur un Pro, le chargeur du camion qui ne libère plus les billes.
Cela arrive pour le multi en général. Je peux mettre jusqu'à 5 billes dedans.
Mais le plot ne redescend pas et les billes sont bloquées. Si le flip fait un cycle pour les retrouver, il donne une micro impulsion mais la bille n'a pas le temps de passer.
Seule solution, l'éteindre.
Et là, il me les redonne une à une, sans problème. En mode test, opto nickel.
Quelqu'un a t il déjà eu ce soucis ?
Pour les autres soucis je touche du bois mais j'ai rien eu.
Par contre je savais pas que sur le pro le camion chargait les billes aussi.
Pour info le code 1.40 est sortie si jamais tu as pas fait la maj.
Par contre et petite précision, sur la version Pro le look des billes est bien sous le camion est non pas dans le camion comme sur la version Premium/L.E!...
Que notre âme "d'enfant" soit éternelle!...
Good Games!!!...
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
PRO V1.40 - December 22, 2020
=============================
Fixed:
- Fixed BATTLE AGAIN carrying over from one game to the next. It will reset at
the start of the game and carry over from ball to ball.
- The values of Mondo Jackpot and Super Jackpot during TURTLE POWER MULTIBALL
were not displayed correctly in the background display effect.
New:
- Added an HALF SHELL CHALLENGE Game Play Mode:
- To access, hold in both flipper buttons to enter the game mode selection
menu and then pan over to the HALF SHELL CHALLENGE menu screen.
- The text on the HALF SHELL CHALLENGE menu screen will be greyed out if
the mode has not been unlocked.
- Start a game as all four turtles to unlock.
- The four turtle lights on the front of the topper keeps track of your
progress towards unlocking HALF SHELL CHALLENGE.
- Once unlocked, the HALF SHELL CHALLENGE menu screen text will be colored
and you can press the start button to start HALF SHELL CHALLENGE.
- HALF SHELL CHALLENGE is a game play mode where you play as each of the
four turtles, one at a time. Each turtle is racing back to their Lair.
- There is a timer for each leg and a total time on the display keeping
track of your current time for that leg of the race.
- Each leg of the race has three blinking shots in the current turtle's
color. Complete all three of those shots to advance to the final
shot state. Then make one of the turtle shots to finish that leg of the
race, lock in your time for that leg, and advance to the next turtle.
- During each leg there are also 3 solid green shots lit. Making two of
those shots will complete 1 of the 3 blinking shots. Once two green
shots are completed, all green shots are removed and two more solid
green shots appear.
- Completing the last leg of the race completes the mode and displays
the total screen. The total screen shows your total race time, your
race time for each leg of the race, your total points, and your
points awarded for your completion time for each leg of the race.
- The ball will continously return to the shooter as long as the mode is
running.
- In addition to the leg timers there is an overall mode timer. This
timer starts at 50 seconds and is reset each time you progress the
mode. If this timer runs out the mode will end.
- Once the mode is complete, the unlock progress is cleared and the mode
needs to be unlocked to play again.
- Added an "ALLOW HALF SHELL CHALLENGE" adjustment
- NEVER - The mode is never available.
- QUALIFIED - (Default) Requires the mode to be unlocked for each play by
playing one game as each of the four turtles.
- ALWAYS - The mode does not need to be unlocked and is always
available.
- Added an HALF SHELL CHALLENGE Champion. The lowest total time will be the
new Champion.
- Added "HALF SHELL CHALLENGE CHAMPION" adjustment. Changes the default
time for HALF SHELL CHALLENGE Champion
- You can see the current champion in the attract mode and in Instant Info.
- All 5 of the champions times are saved and displayed.
- Added HALF SHELL CHALLENGE to the default game mode adjustment.
- Added new DJ Mixer tunes and playlist from HALF SHELL CHALLENGE
- Added the adjustment ALLOW HALF SHELL CHALLENGE to the HOME and DIRECTOR
installs. The installs will change the adjustment to ALWAYS.
Tweaked:
- Starting Pizza Party at the end of TEAM-UP will now add a new ball into
play and start a short ball saver.
- Tweaked the values of the adjustment SHAKER MOTOR. LONG USE, MODERATE USE,
and MINIMAL USE now reduce the shaker motor timing more than before.
- Moved changing your next Episode from the 2X target to the Dimension X
targets. They no longer change randomly. The right target moves your next
episode to the NEXT possible episode for you. The left target moves to the
PREVIOUS available episode.
Moved to system 2.66 -
- Updated to nodeboard firmware v0.65.0
- When starting a game ramp the backbox GI from
"ATTRACT MODE B.BOX BRIGHTNESS" to "GAME PLAY B.BOX BRIGHTNESS".
- When ending a game ramp the backbox GI from "GAME PLAY B.BOX BRIGHTNESS" to
"ATTRACT MODE B.BOX BRIGHTNESS".
=============================
Fixed:
- Fixed BATTLE AGAIN carrying over from one game to the next. It will reset at
the start of the game and carry over from ball to ball.
- The values of Mondo Jackpot and Super Jackpot during TURTLE POWER MULTIBALL
were not displayed correctly in the background display effect.
New:
- Added an HALF SHELL CHALLENGE Game Play Mode:
- To access, hold in both flipper buttons to enter the game mode selection
menu and then pan over to the HALF SHELL CHALLENGE menu screen.
- The text on the HALF SHELL CHALLENGE menu screen will be greyed out if
the mode has not been unlocked.
- Start a game as all four turtles to unlock.
- The four turtle lights on the front of the topper keeps track of your
progress towards unlocking HALF SHELL CHALLENGE.
- Once unlocked, the HALF SHELL CHALLENGE menu screen text will be colored
and you can press the start button to start HALF SHELL CHALLENGE.
- HALF SHELL CHALLENGE is a game play mode where you play as each of the
four turtles, one at a time. Each turtle is racing back to their Lair.
- There is a timer for each leg and a total time on the display keeping
track of your current time for that leg of the race.
- Each leg of the race has three blinking shots in the current turtle's
color. Complete all three of those shots to advance to the final
shot state. Then make one of the turtle shots to finish that leg of the
race, lock in your time for that leg, and advance to the next turtle.
- During each leg there are also 3 solid green shots lit. Making two of
those shots will complete 1 of the 3 blinking shots. Once two green
shots are completed, all green shots are removed and two more solid
green shots appear.
- Completing the last leg of the race completes the mode and displays
the total screen. The total screen shows your total race time, your
race time for each leg of the race, your total points, and your
points awarded for your completion time for each leg of the race.
- The ball will continously return to the shooter as long as the mode is
running.
- In addition to the leg timers there is an overall mode timer. This
timer starts at 50 seconds and is reset each time you progress the
mode. If this timer runs out the mode will end.
- Once the mode is complete, the unlock progress is cleared and the mode
needs to be unlocked to play again.
- Added an "ALLOW HALF SHELL CHALLENGE" adjustment
- NEVER - The mode is never available.
- QUALIFIED - (Default) Requires the mode to be unlocked for each play by
playing one game as each of the four turtles.
- ALWAYS - The mode does not need to be unlocked and is always
available.
- Added an HALF SHELL CHALLENGE Champion. The lowest total time will be the
new Champion.
- Added "HALF SHELL CHALLENGE CHAMPION" adjustment. Changes the default
time for HALF SHELL CHALLENGE Champion
- You can see the current champion in the attract mode and in Instant Info.
- All 5 of the champions times are saved and displayed.
- Added HALF SHELL CHALLENGE to the default game mode adjustment.
- Added new DJ Mixer tunes and playlist from HALF SHELL CHALLENGE
- Added the adjustment ALLOW HALF SHELL CHALLENGE to the HOME and DIRECTOR
installs. The installs will change the adjustment to ALWAYS.
Tweaked:
- Starting Pizza Party at the end of TEAM-UP will now add a new ball into
play and start a short ball saver.
- Tweaked the values of the adjustment SHAKER MOTOR. LONG USE, MODERATE USE,
and MINIMAL USE now reduce the shaker motor timing more than before.
- Moved changing your next Episode from the 2X target to the Dimension X
targets. They no longer change randomly. The right target moves your next
episode to the NEXT possible episode for you. The left target moves to the
PREVIOUS available episode.
Moved to system 2.66 -
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- When starting a game ramp the backbox GI from
"ATTRACT MODE B.BOX BRIGHTNESS" to "GAME PLAY B.BOX BRIGHTNESS".
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rech pieds pour flipper wpc et system 11
rech dome topper pour un whitewater.
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
Salut,
J'ai téléchargé l'archive sur le site de stern mais quand je veux l'extraire, ça me dit que l'archive est corrompu ou qu'il manque une partie...
Quelqu'un a une solution?
J'ai téléchargé l'archive sur le site de stern mais quand je veux l'extraire, ça me dit que l'archive est corrompu ou qu'il manque une partie...
Quelqu'un a une solution?
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Recherche : Terminator 2 William
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
salutD3vILWiNNiE a écrit : ↑mer. 23 12, 2020 13:43Salut,
J'ai téléchargé l'archive sur le site de stern mais quand je veux l'extraire, ça me dit que l'archive est corrompu ou qu'il manque une partie...
Quelqu'un a une solution?
retélécharge le fichier zip.
KIFF LE (n°79);Iron Mädchen LE (n°495) ; Apérosmith LE ( n°402) ; GUMS LE ;TRANSFORMATEUR COMBO LE(n°37) ;CATMAN66 ; lethalica monster premium.
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Guillaume sur scorbit
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
Je l'ai re téléchargé,
En premium et en LE (visiblement c'est les mêmes) et ça ne marche toujours pas

En premium et en LE (visiblement c'est les mêmes) et ça ne marche toujours pas

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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
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Améliorer le cadre de vie des malades hospitalisés avec des flippers, c'est le but de notre association: www.deslumieresdanslesyeux.fr
Venez-voir et n'hésitez pas à nous contacter ^^
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Re: Club des possesseurs du TMNT - Teenage Mutant Ninja Turtles (Stern)
si ce que tu as telechargé est deja en .spk,il n'y a pas besoin de la dezipper,tu mets le fichier directement sur ta clé.
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