Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Flipper concerné :Si necessaire, merci de proposer un flipper en relation avec ce sujet. |
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Attention, si votre sujet ne concerne pas tous les flippers, merci de poster dans la rubrique DOT, numérique/alpha ou électromécanique.
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- jlm33
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Je recherche un Stern WPT, Williams Defender, Williams Cosmic GunFight, Elbos Genesis ou Zaccaria Locomotion.
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
video 4K , premier essais , ideal sur un tel flipper lumineux , et haut en couleur
je maintient que c'est une splendeur , , une vingtaine de parties effectués a festi flipp ont fini de me convaincre moi qui ne l'etait pas du tout avant cela , un chef d'oeuvre et je pese mes mots , cette version 2.0 augure d'un suivit du developpement rassurant .
Moi qui craind a tout moment un arret de l'assemblage de cette machine dans une societe ou personne ne sait si c'est reelement du solide .
j'essais de m'organiser depuis quelques mois pour en acheter un , mais sans faire l'avance , c'est pas gagné , aucuns distributeur , ni christophe L ni MOP ne sont capablent , et je les blame pas car ils sont pas livré , de me dire oui j'en ais un passez le prendre . qu'en reservation prepayé et une attente pleine d'incertitude que certain connaissent ici .
je prettend que si JJP ferme ses portes , que vont devenir les woz deja livré ? je vous laisse deviner les prix et la speculation
je maintient que c'est une splendeur , , une vingtaine de parties effectués a festi flipp ont fini de me convaincre moi qui ne l'etait pas du tout avant cela , un chef d'oeuvre et je pese mes mots , cette version 2.0 augure d'un suivit du developpement rassurant .
Moi qui craind a tout moment un arret de l'assemblage de cette machine dans une societe ou personne ne sait si c'est reelement du solide .
j'essais de m'organiser depuis quelques mois pour en acheter un , mais sans faire l'avance , c'est pas gagné , aucuns distributeur , ni christophe L ni MOP ne sont capablent , et je les blame pas car ils sont pas livré , de me dire oui j'en ais un passez le prendre . qu'en reservation prepayé et une attente pleine d'incertitude que certain connaissent ici .

je prettend que si JJP ferme ses portes , que vont devenir les woz deja livré ? je vous laisse deviner les prix et la speculation

vieux jeu pas forcement bon jeu , nouveau jeu pas forcement meilleur . Nouvelle adresse du blog du retrogamer
http://retrogamer.blog4ever.com
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
A 3'50, la bille remonte sur le flip et le mec ne flippe pas ?jlm33 a écrit :Vidéo du jeu avec le dernière update (2.0)
http://www.youtube.com/watch?v=PBV0BskuyA0

Je ne comprend toujours pas pourquoi toutes les ampoules restent allumées la plupart du temps... sans compter le changement incessant de couleur.

Ligue Aquitaine : http://aquiflip.free.fr
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Il est magnifique. C'est quelle version ? Les batteurs noirs font moins cruches que ceux avec les souliers de Dorothée.jlm33 a écrit :Vidéo du jeu avec le dernière update (2.0)
http://www.youtube.com/watch?v=PBV0BskuyA0
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Très longue vidéo (36 minutes) d'une partie en 2.0 par un joueur qui visiblement sait ce qu'il fait et marque plus d' 1,8 millions de points. A voir par exemple le "Toto escapes" au bout de 50 secondes environ. En plus c'est plutôt bien filmé !
http://www.youtube.com/watch?v=RoQn5h0nw1g#t=109

http://www.youtube.com/watch?v=RoQn5h0nw1g#t=109
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- jb
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
meme avec cette video de 36 minutes et ce gameplay en version 2.0,je trouve le gameplay tres repetitif et qu'il n'y a finalement pas grand chose a faire malgré que ça clignotte de partout.
musique gonflante et bille qui dure des plombes.
et apparement ils ont enlevé l'illumination du chenillard au milieu du plateau et encore tant d'autres similaires sont présent.
musique gonflante et bille qui dure des plombes.
et apparement ils ont enlevé l'illumination du chenillard au milieu du plateau et encore tant d'autres similaires sont présent.
rech pieds pour flipper wpc et system 11
rech dome topper pour un whitewater.
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Jb, je viens de me re taper 50 pages, tu as vraiment une dent contre Jersey Jack ? A moins que tu sois un Spy de Gary Stern, qui t' a payé, pour miner le moral des futurs acquéreurs ???jb a écrit :meme avec cette video de 36 minutes et ce gameplay en version 2.0,je trouve le gameplay tres repetitif et qu'il n'y a finalement pas grand chose a faire malgré que ça clignotte de partout.
musique gonflante et bille qui dure des plombes.
et apparement ils ont enlevé l'illumination du chenillard au milieu du plateau et encore tant d'autres similaires sont présent.
Et bien malgré tout ça, j' aimerai bien y jouer !!!! il me donne envie
Je leur ai laissé un message, en leur demandant de diffuser un peu plus d' info sur le Hobbit, car la dernière qu' ils l' ont fait date de Janvier, cela commence à date, nous arrivons en Avril, et toujours rien !!
Ils ont certainement plusieurs prototypes !! ils pourraient nous en montrer un peu plus !!!!!

- jlm33
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Nouvelle mise à jour du code. Pas encore de vidéo, mais ça a l'air assez copieux :
=============================================
== Version 3.00 ==
=============================================
=== Game Code
* Screen tearing should be resolved.
* Witch's feet come out of house when starting a Munchkin Mode again.
+ Winged Monkey countdown effect.
* BALL display time lengthened.
* Hurry-Build shows award again.
+ ECMB grace period.
+ Magnet sense detection for Rescue lock.
+ Disable Monkey mech adjustment.
+ Virtual Rescue lock adjustment.
+ 75th graphics.
+ ECMB Multiball start speech.
* SuperX lamp dimmed.
* Fixed end of TNPLH speech.
* Fixed countdown timer placement on Toto Escapes.
+ ECMB Virtual lock adjustment.
+ HOADC sound effects.
+ Extra Ball score set to 25,000.
+ SOTR champion (last player to do so).
* Balanced some sounds (mostly ECMB related).
* Twister RAINBOW loop progress display shows up during multiball.
* Monkey mech test now displays elapsed travel time.
+ Competition rules:
- BALL skill shot always picks A.
- Lane skill shot always picks right lane.
- Fireball Frenzy lights start at the Crystal Ball and move to the right.
- Glinda was deterministic before other than quantity. She now always gives
- 1 Ball letter
- 2 Rainbow letters
- 2500 points
- Wizard always gives 10,000 (sorry, will get better soon).
- HOADC always gives horses in the same order when asked for new ones. If
- you really must know, the order is:
- pb-yorpgb-xypgob-prgyb-poxgbyp-rgbop-ycpbg-poyrbg-
- pxbyogp-rbgyp-oxbpg-yrbpog-pybxg-pobrygp-bcgoyp-br
- with c=cow, x=rainbow, -=nothing, everything else is a color.
- Haunted modes come up in the order: Shots, Targets, Holes, Bumpers, MB.
* Ball targets now color-code when complete to the mode they will start:
- (These colors are the same as their corresponding background effects.)
- Dark blue: Lights out
- Yellow: Lights on
- Green: Weak flippers
- Red: No-hold flippers
- Cyan: Flipper Frenzy
- Hit an already-completed target to change current mode.
+ SOTR progress in attract mode if you made significant progress.
+ TNPLH speech.
+ Wizard Mystery gets 2 new adjustments to make it easier: # letters/hit and
how many awards until it goes to the next harder level.
* Winkie target now goes in a 1-2-3-1-2-3-hit cycle. Drop target stays down
between balls if it was down, otherwise the sequence reverts to 1. Points
increase each hit during the cycle, and completion of the 6th winkie
raises the base value.
* Fixed spurious jackpot effect at the start of Rescue MB.
+ Bumper kill adjustment. You can hold the flippers to turn off the bumpers
in an effort to coerce the ball into the collect lane. It can be set to
Never, Always, or "Collect Lit," which is the default. (That means you can
only kill the bumpers when a Haunted Mode is ready to start.)
* Ball search now flips lower flippers when not in a game.
* Crystal Balls now invoke ballsaver immediately instead of after choreography.
+ Timer pausing logic.
* Toto display effect restarts if it ever goes away (such as replay).
* Cleaned up some setting sub-menus.
* Munchkinland and YBR champs dialed back.
* Munchkinland and YBR champs now default to award 0 credits.
+ Twister mode ready flipper state adjustment. Can be set to Normal, No-Hold
(the default), and Disabled. This tells the game what to do with the
Munchkinland flipper when a mode is ready to start.
+ Twister maximum extra loops adjustment. Can be set 0-100, default is 10.
This controls how many extra loops the game will let you shoot until
disabling the flipper.
+ Letters per rollover adjustment. Can be set 1-6, default is 2. Controls how
many letters get added to the names when a rollover is hit. It reduces by 1
automatically after each multiball.
+ Jackpots left for diamond display in Fireball Frenzy.
* TNPLH and Toto don't start during tilt anymore.
* Witch Victory multiball ballsaver now 20 seconds instead of 10 seconds.
=== Core Code
* Multiball devices won't abandon when the coin door is open.
* Multiball arrivals can now occur when a ball is waiting for choreography.
+ Effect blowoff.
* Adjustments and audits are saved more safely now.
* Improved debounce on diag autorepeat.
* Stacked extra balls can now be set for 0-9 and unlimited.
+ Game extra ball limit adjustment (0-9 and unlimited).
- If EITHER of these adjustments is set to 0/Off, then extra balls will be
unavailable. The lowest applicable value always applies.
+ Audit value descriptions display.
+ Diag times out after 5 minutes of inactivity with door shut.
+ Timed autoplunge adjustment (Off/30s/60s/90s)
+ Coin door open effect.
+ Competition mode adjustment.
+ Locating balls effect.
* Switch test now differentiates between n/c and n/o optos.
+ Audits for # balls played per game.
+ Game time, ball time, and powered-on time audits.
* Cleaned up some setting sub-menus.
=============================================
== Version 3.00 ==
=============================================
=== Game Code
* Screen tearing should be resolved.
* Witch's feet come out of house when starting a Munchkin Mode again.
+ Winged Monkey countdown effect.
* BALL display time lengthened.
* Hurry-Build shows award again.
+ ECMB grace period.
+ Magnet sense detection for Rescue lock.
+ Disable Monkey mech adjustment.
+ Virtual Rescue lock adjustment.
+ 75th graphics.
+ ECMB Multiball start speech.
* SuperX lamp dimmed.
* Fixed end of TNPLH speech.
* Fixed countdown timer placement on Toto Escapes.
+ ECMB Virtual lock adjustment.
+ HOADC sound effects.
+ Extra Ball score set to 25,000.
+ SOTR champion (last player to do so).
* Balanced some sounds (mostly ECMB related).
* Twister RAINBOW loop progress display shows up during multiball.
* Monkey mech test now displays elapsed travel time.
+ Competition rules:
- BALL skill shot always picks A.
- Lane skill shot always picks right lane.
- Fireball Frenzy lights start at the Crystal Ball and move to the right.
- Glinda was deterministic before other than quantity. She now always gives
- 1 Ball letter
- 2 Rainbow letters
- 2500 points
- Wizard always gives 10,000 (sorry, will get better soon).
- HOADC always gives horses in the same order when asked for new ones. If
- you really must know, the order is:
- pb-yorpgb-xypgob-prgyb-poxgbyp-rgbop-ycpbg-poyrbg-
- pxbyogp-rbgyp-oxbpg-yrbpog-pybxg-pobrygp-bcgoyp-br
- with c=cow, x=rainbow, -=nothing, everything else is a color.
- Haunted modes come up in the order: Shots, Targets, Holes, Bumpers, MB.
* Ball targets now color-code when complete to the mode they will start:
- (These colors are the same as their corresponding background effects.)
- Dark blue: Lights out
- Yellow: Lights on
- Green: Weak flippers
- Red: No-hold flippers
- Cyan: Flipper Frenzy
- Hit an already-completed target to change current mode.
+ SOTR progress in attract mode if you made significant progress.
+ TNPLH speech.
+ Wizard Mystery gets 2 new adjustments to make it easier: # letters/hit and
how many awards until it goes to the next harder level.
* Winkie target now goes in a 1-2-3-1-2-3-hit cycle. Drop target stays down
between balls if it was down, otherwise the sequence reverts to 1. Points
increase each hit during the cycle, and completion of the 6th winkie
raises the base value.
* Fixed spurious jackpot effect at the start of Rescue MB.
+ Bumper kill adjustment. You can hold the flippers to turn off the bumpers
in an effort to coerce the ball into the collect lane. It can be set to
Never, Always, or "Collect Lit," which is the default. (That means you can
only kill the bumpers when a Haunted Mode is ready to start.)
* Ball search now flips lower flippers when not in a game.
* Crystal Balls now invoke ballsaver immediately instead of after choreography.
+ Timer pausing logic.
* Toto display effect restarts if it ever goes away (such as replay).
* Cleaned up some setting sub-menus.
* Munchkinland and YBR champs dialed back.
* Munchkinland and YBR champs now default to award 0 credits.
+ Twister mode ready flipper state adjustment. Can be set to Normal, No-Hold
(the default), and Disabled. This tells the game what to do with the
Munchkinland flipper when a mode is ready to start.
+ Twister maximum extra loops adjustment. Can be set 0-100, default is 10.
This controls how many extra loops the game will let you shoot until
disabling the flipper.
+ Letters per rollover adjustment. Can be set 1-6, default is 2. Controls how
many letters get added to the names when a rollover is hit. It reduces by 1
automatically after each multiball.
+ Jackpots left for diamond display in Fireball Frenzy.
* TNPLH and Toto don't start during tilt anymore.
* Witch Victory multiball ballsaver now 20 seconds instead of 10 seconds.
=== Core Code
* Multiball devices won't abandon when the coin door is open.
* Multiball arrivals can now occur when a ball is waiting for choreography.
+ Effect blowoff.
* Adjustments and audits are saved more safely now.
* Improved debounce on diag autorepeat.
* Stacked extra balls can now be set for 0-9 and unlimited.
+ Game extra ball limit adjustment (0-9 and unlimited).
- If EITHER of these adjustments is set to 0/Off, then extra balls will be
unavailable. The lowest applicable value always applies.
+ Audit value descriptions display.
+ Diag times out after 5 minutes of inactivity with door shut.
+ Timed autoplunge adjustment (Off/30s/60s/90s)
+ Coin door open effect.
+ Competition mode adjustment.
+ Locating balls effect.
* Switch test now differentiates between n/c and n/o optos.
+ Audits for # balls played per game.
+ Game time, ball time, and powered-on time audits.
* Cleaned up some setting sub-menus.
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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
Vidéo du jeu en 3.0
https://www.youtube.com/embed/MZ4d2Qajo ... ay=1&rel=0
(J'ai peur que ça ne suffise pas pour convaincre jb
)
https://www.youtube.com/embed/MZ4d2Qajo ... ay=1&rel=0
(J'ai peur que ça ne suffise pas pour convaincre jb

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Re: Le site de Jersey Jack Pinball a ouvert ses portes !
ah mais c'est net,je lui prefere largement mon twilight zone...
c'est toujours pareil la,c'est rescue multiball et le multiball de la rampe droite a tirlarigot....je trouve le gameplay vraiment pas terrible et je trouve toujours que le plateau haut droit ne sert pas a grand chose....
mettre 8000e dans ça,non franchement...faut vraiment que le gameplay soit a la hauteur pour qu'un jour je puisse etre tenté d'acheter ça.
c'est toujours pareil la,c'est rescue multiball et le multiball de la rampe droite a tirlarigot....je trouve le gameplay vraiment pas terrible et je trouve toujours que le plateau haut droit ne sert pas a grand chose....
mettre 8000e dans ça,non franchement...faut vraiment que le gameplay soit a la hauteur pour qu'un jour je puisse etre tenté d'acheter ça.
rech pieds pour flipper wpc et system 11
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