Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Flipper concerné :Si necessaire, merci de proposer un flipper en relation avec ce sujet. |
- aladinice
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
je ne sais plus quoi penser de ce flip d'aprés les retours de potos ( confirmés) pas trés chauds .... qui a l'intention d'en prendre un maintenant qu'il a été rodé aevc des mises à jours de rectifications ? le pro sans projo soufre t il de cette absence ? ? ?
carpe diem
- jb
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Faut se demander a quoi sert plutot le projeteur car j'ai l'impression au vu des videos que plus grand choses est affiché sur l'ecran lcd.
Perso ce flip m'a emballé depuis que je l'ai essayé la premiere fois ce mardi dernier et c'etait la version 0.94.
Et j'etais plutot tres sceptique au depart.
Une grosse surprise avec enormement de start mode et multibille.
Perso ce flip m'a emballé depuis que je l'ai essayé la premiere fois ce mardi dernier et c'etait la version 0.94.
Et j'etais plutot tres sceptique au depart.
Une grosse surprise avec enormement de start mode et multibille.
- RipleYYY
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
vivement la vidéo de Seb de ce soir, avec sa pourtant bonne prestation, forcément éclipsée par JPP !
je me répète ici (et Anto est d'accord, à un moment il est venu voir car il entendait que ça bougeait bien) : respect pour cette partie, car ton jeu est amusant/agréable à regarder, ça joue ça joue et ça joue ! malgré que comme d'hab, je charie sur le live, faut admettre que c'était du tout tout bon niveau
je me répète ici (et Anto est d'accord, à un moment il est venu voir car il entendait que ça bougeait bien) : respect pour cette partie, car ton jeu est amusant/agréable à regarder, ça joue ça joue et ça joue ! malgré que comme d'hab, je charie sur le live, faut admettre que c'était du tout tout bon niveau
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Suis passé en code 0.96
Sincèrement plus ça va, plus ce flip devient profond au niveau du code et du gameplay.
Je rectifie ce que j’ai écrit il y a 2 mois:
. on peux marquer énormément de points sur le demomorgon quand on a fini les lanes et que l’on bash/tire dans la bouche du démon
. On peut faire sur les modes demomorgon (rampe et toy central) des multibilles de folie. En particulier run Will et what’s that par exemple, car la rampe centrale descend et remonte sans arrêt avec une sorte de score dans un temps limité (avec 6 billes je crois)
Je me suis jamais autant eclaté sur un multibilles
C’est enorme.
@+
Sincèrement plus ça va, plus ce flip devient profond au niveau du code et du gameplay.
Je rectifie ce que j’ai écrit il y a 2 mois:
. on peux marquer énormément de points sur le demomorgon quand on a fini les lanes et que l’on bash/tire dans la bouche du démon
. On peut faire sur les modes demomorgon (rampe et toy central) des multibilles de folie. En particulier run Will et what’s that par exemple, car la rampe centrale descend et remonte sans arrêt avec une sorte de score dans un temps limité (avec 6 billes je crois)
Je me suis jamais autant eclaté sur un multibilles
C’est enorme.
@+
- Ch'ti Franck
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Ben, que dire, ca coupe la chique un peu quand même car le stranger en 5 billes est pas si facile a finir !
- RipleYYY
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
ça va ? le BBQ est passé quand même ?Ch'ti Franck a écrit : ↑lun. 06 07, 2020 21:51Ben, que dire, ca coupe la chique un peu quand même car le stranger en 5 billes est pas si facile a finir !
- jb
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
PRO V0.97.0 - July 16, 2020
=====================
- Added an adjustment that determines the amount of cycle time between
raising /lowering the ramp during the Super Jackpot phase of Run Will Multiball.
Default = 2 seconds, Min = OFF, Max = 6 seconds.
- Moved the "Very Good" speech so it's heard later in the Super Jackpot/Mode
Completed sequence of Send it Back.
- Added a new Total Isolation 2 Multiball Double Jackpot display effect video.
- Changed the Total Isolation 2 Multiball ball save timer adjustment values.
Default setting time = 60 seconds, Min = 40 seconds, Max = 100 seconds.
- Added new Start, Jackpot, Double Jackpot, and Super Jackpot sound FX to
Total Isolation 2 Multiball.
- Added new speech, Start, Jackpot, Double Jackpot, and Super Jackpot sound FX
to Send it Back.
- Added new music to Total Isolation 2 Multiball.
- Added logic to momentarily pause raising the drop targets during Send it Back
Multiball when a Double Jackpot was scored via the "MO" targets. This allows
time for the ball to exit the area behind the drop targets before the drop target
bank is raised.
- Added Demogorgon Bashing to Send it Back Multiball. Now the Demogorgon can be
killed by bashing it several times in addition to shooting the ball into the
Demogorgon's head.
- Added a damage Progress Bar to Send it Back Multiball. It appears during
Super Jackpot when the player has an opportunity to bash/kill the Demogorgon
while the center ramp is down.
- Changed the rules for Send it Back Multiball. Now Send it Back Multiball is
a 3 ball multiball with an extended ball saver. Arrow shots are lit for a
Jackpot. Making a lit shot turns off all shots and lights the center lane shot
(and the "MO" targets on either side of the center lane shot) for a Double Jackpot.
Complete all the Jackpots/Double Jackpots to light a Super Jackpot collected
at the Demogorgon's mouth. Once the Super Jackpot shot is made the flippers
are turned off, balls drain and 1 ball is kicked back into play.
- Changed the Send it Back Multiball ball save timer adjustment values. Default
setting time = 40 seconds, min = 5 seconds, max = 100 seconds.
- Now the drop targets stay in the up position during the Jackpot phase of
Send it Back Multiball.
- Moved where the Ball saver timer is displayed during Total Isolation 2 Multiball.
- Now the drop targets stay in the down position during Total Isolation 2 Multiball.
- Changed the rules for Total Isolation 2 Multiball. Now Total Isolation 2 Multiball
is a 2 ball multiball with a 75 second ball saver. Shoot each lit arrow 2 times
to collect a Jackpot/Double Jackpot and qualify Super Jackpot. All collected
Jackpots build the Super Jackpot value. Shoot the center lane, when lit, to
collect 1 of 2 Super Jackpots.
- Fixed a problem where the shooter knob didn't illuminate during the Total
Isolation 2 Multiball Super Jackpot lightshow presentation.
- Improved the shooter knob light effects during Total Isolation and Total
Isolation 2 Multiball Jackpot and Super Jackpot lightshows.
- Added logic to pause the Operation Mirkwood combo timer when locking balls
or starting Telekinesis Multiball at the left ramp.
- Modified the Mystery award display effect presentation to be shorter when a
multiball event is running.
- Fixed a problem with the left orbit mode advance lightshow that didn't illuminate
the shooter knob lights.
- Updated the TARGET_GAME_TIME adjustment to ensure a minimal ball saver even
after the target game time is met.
- Do not display LOCATING NODE BOARD at boot when the coin door interlock switch
has disabled node board power.
- Updated to node board firmware v0.62.0
=====================
- Added an adjustment that determines the amount of cycle time between
raising /lowering the ramp during the Super Jackpot phase of Run Will Multiball.
Default = 2 seconds, Min = OFF, Max = 6 seconds.
- Moved the "Very Good" speech so it's heard later in the Super Jackpot/Mode
Completed sequence of Send it Back.
- Added a new Total Isolation 2 Multiball Double Jackpot display effect video.
- Changed the Total Isolation 2 Multiball ball save timer adjustment values.
Default setting time = 60 seconds, Min = 40 seconds, Max = 100 seconds.
- Added new Start, Jackpot, Double Jackpot, and Super Jackpot sound FX to
Total Isolation 2 Multiball.
- Added new speech, Start, Jackpot, Double Jackpot, and Super Jackpot sound FX
to Send it Back.
- Added new music to Total Isolation 2 Multiball.
- Added logic to momentarily pause raising the drop targets during Send it Back
Multiball when a Double Jackpot was scored via the "MO" targets. This allows
time for the ball to exit the area behind the drop targets before the drop target
bank is raised.
- Added Demogorgon Bashing to Send it Back Multiball. Now the Demogorgon can be
killed by bashing it several times in addition to shooting the ball into the
Demogorgon's head.
- Added a damage Progress Bar to Send it Back Multiball. It appears during
Super Jackpot when the player has an opportunity to bash/kill the Demogorgon
while the center ramp is down.
- Changed the rules for Send it Back Multiball. Now Send it Back Multiball is
a 3 ball multiball with an extended ball saver. Arrow shots are lit for a
Jackpot. Making a lit shot turns off all shots and lights the center lane shot
(and the "MO" targets on either side of the center lane shot) for a Double Jackpot.
Complete all the Jackpots/Double Jackpots to light a Super Jackpot collected
at the Demogorgon's mouth. Once the Super Jackpot shot is made the flippers
are turned off, balls drain and 1 ball is kicked back into play.
- Changed the Send it Back Multiball ball save timer adjustment values. Default
setting time = 40 seconds, min = 5 seconds, max = 100 seconds.
- Now the drop targets stay in the up position during the Jackpot phase of
Send it Back Multiball.
- Moved where the Ball saver timer is displayed during Total Isolation 2 Multiball.
- Now the drop targets stay in the down position during Total Isolation 2 Multiball.
- Changed the rules for Total Isolation 2 Multiball. Now Total Isolation 2 Multiball
is a 2 ball multiball with a 75 second ball saver. Shoot each lit arrow 2 times
to collect a Jackpot/Double Jackpot and qualify Super Jackpot. All collected
Jackpots build the Super Jackpot value. Shoot the center lane, when lit, to
collect 1 of 2 Super Jackpots.
- Fixed a problem where the shooter knob didn't illuminate during the Total
Isolation 2 Multiball Super Jackpot lightshow presentation.
- Improved the shooter knob light effects during Total Isolation and Total
Isolation 2 Multiball Jackpot and Super Jackpot lightshows.
- Added logic to pause the Operation Mirkwood combo timer when locking balls
or starting Telekinesis Multiball at the left ramp.
- Modified the Mystery award display effect presentation to be shorter when a
multiball event is running.
- Fixed a problem with the left orbit mode advance lightshow that didn't illuminate
the shooter knob lights.
- Updated the TARGET_GAME_TIME adjustment to ensure a minimal ball saver even
after the target game time is met.
- Do not display LOCATING NODE BOARD at boot when the coin door interlock switch
has disabled node board power.
- Updated to node board firmware v0.62.0
-
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Bonjour,
pouvez vous me dire le réglage de puissance que vous utilisez pour les batteurs et les slingshot ?
j'essaye plusieurs réglages et je voudrais comparer avec les vôtres.
merci
pouvez vous me dire le réglage de puissance que vous utilisez pour les batteurs et les slingshot ?
j'essaye plusieurs réglages et je voudrais comparer avec les vôtres.
merci
- LABENNE
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Re: Le sujet du STERN STRANGER THINGS
Salut kazz as tu de la difficulté pour shooter le démorgodon et rentrer dans cette fleur ???